Friday, February 16, 2007

Sveinung for a Better Future!

Framtiden ser lys ut!
Jeg har masse energi, og slik det ser ut på kalenderen min framover så får jeg nok av prosjekter, konserter, premierer etc til å bruke den opp på.

STOPP!! "Kalenderen min"?

Jepp du leste nok riktig...
Jeg har faktisk så mye ting å holde styr på, at jeg i går begynte jeg å bruke Google Calendar.
For en gutt som meg som liker å ta hver dag som den kommer og egentlig ikke liker å være sikker på hvor jeg skal våkne opp imorgen, er dette faktisk et ganske stort steg i "feil" retning.

Likevel føles faktisk litt godt og betryggende å ta i bruk enda ett av Google sine produkter.
Er det fordi jeg har fått mye mer å gjøre?
Er det fordi jeg har blitt senil, og derfor trenger noe som kan huske for meg?
Er det fordi jeg er en Googleholiker og sluker alt de tilbyr rått?
Eller det fordi jeg har begynt å bli ordentlig voksen og at det derfor er obligatorisk å ha planer satt ned på papir??
Har ikkeno svar, men finner det kanskje etterhvert...

I mellomtiden tar jeg gjerne imot hendelser som fortjener å kalenderiseres

2 comments:

X said...

Kalender e bra! Æ har kjøpt mæ ny planner. Etter at æ mista den forrige har æ måtte ringe til Tor-Helge eller noen i bandet for å vite når vi skulle gjøre ka. Hodet mitt husker ikke så bra, trur æ.

Men æ har nu bursdag 5. oktober, og det kan du jo skrive i kalendern din sånn at du kan telle ned til den store dagen!

Sveinung Ryan said...

Miste e stikkord her ja. Har fått noen filofax'a opp gjennom åran, men fellestrekket for alle e at dem forsvant før æ rakk å bruke dem.
Med Google Calendar kan æ sjekke den online over hele verden, og med mindre Google sine servera blir bobma av av atombombe så kan æ ikke miste den.